عکس جذاب به چه نکاتی نیاز دارد ؟

برای همه ما گرفتن یک عکس خوب و عالی  و ثبت لحظه ها می تواند یکی از لذت بخش ترین حس ها باشد به خصوص برای کسانی که علاقه ی زیادی به دنیای عکاسی دارند .

آتلیه سها در این مقاله برای شما  روش هایی را ارائه می دهد که باعث می شود با رعایت کردن آن ها عکس های بهتری را بگیرید و از گرفتن عکس و دیدن آن ها لذت ببرید پس با ما همراه شوید و ترفند های عکس گرفتن را یاد بگیرید .

شاید شنیده باشید که بعضی از افراد اعتقاد دارند که خوش عکس نیستند ولی برخلاف این عده می توان افرادی دیگری را دید که به خوش عکسی معروف هستند افراد بد عکس هم می توانند با رعایت چند ترفند ساده گرفتن عکس زیبا و جذاب را تجربه کنند .

باید حالت درست و زاویه صورت خود را پیدا کنید با وجود اینکه تمام اجزا صوت متقارن هست ولی همیشه یک طرف صورت در عکس گرفتن بسیار بهتر می افتد با پیدا کردن بهترین زاویه ی صورت می توان گفت نیمی از راه را رفته اید .

آتلیه سها

یکی از اجزایی که در عکس گرفتن بسیار مهم است و در زیباتر شدن عکس تاثیر شگرفی دارد حالت چشم هاست ، به هیچ وجه نباید در عکس گرفتن چشم ها را بیش از حد باز کرد بهترین حالت برای چشم ها مثل زمانی است که به دور خیره می شوید یعنی کمی چشم ها باید جمع شوند درست مثل زمانی که به یک نقطه دوری خیره می شوید با این ترفند چشم های شما در عکس بسیار جذاب خواهد افتاد .

و اما در مورد لبخند ، هرگز خنده ی عمیق نداشته باشید چرا که خنده های عمیق برای هر صورتی مناسب نیست و به هر صورتی نمی  آید و از طرفی دیگر باعث افتادن چروک بر روی صورت خواهد شد بهتر است یک لبخند ملیح داشته باشید در این صورت چهره ی شما جذاب تر خواهد بود .

جمع کردن لب ها می توند از جذابیت چهره ی شما کم کند بنابراین بهتر است درهنگام عکس گرفتن لب های خود را جمع نکنید.

آتلیه سها

شما در عکس گرفتن باید زاویه صورت خود را در حالتی قرار دهید که صورت شما باریک تر بیافتد بهترین زاویه برای باریک افتادن صورت سی درجه است .

از دیگر ترفند هایی که باعث می شود که عکس شما بسیار جذاب و زیبا بیافتد بالا گرفتن چانه است با رعایت کردن این ترفند گردن شما باریک تردیده می شود هم چنین گونه های شما پرتر خواهد افتاد .

امید است که با رعایت کردن این ترفندها که آتلیه اصفهان برای راهنمایی شما آورد بتوانید عکس هایی زیبایی بگیرید و از ثبت آن ها خاطره ی خوبی برای خود بسازید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *