چه نوع آرایش برای عکاسی مناسب است

چه نوع آرایش برای عکاسی مناسب است؟

چه نوع آرایش برای عکاسی مناسب است ؟

خواه از خانواده ها، عروسی ها یا مدل ها عکاسی کنید، اگر بدانید چگونه برای سوژه های عکس برداری خود به خوبی آرایش کنید، به عنوان یک عکاس مزیت خواهید داشت.

حتی اگر با بهترین آرایشگر به عنوان عکاس کار می کنید، در نهایت مسئولیت ظاهر کلی تصاویر خود را بر عهده دارید، بنابراین باید از چگونگی کمک آرایش به ظاهر تصاویر خود آگاه باشید. داشتن دانش کافی در مورد آرایش برای عکس برداری به شما این امکان را می دهد تا ظاهری را که برای تصاویر خود در نظر گرفته اید ، سوژه یا مشتری خود را راضی نگه دارید و زمان کمتری را برای ویرایش نقص در فتوشاپ صرف کنید.

روشنایی هنگام استفاده از آرایش برای عکاسی

اولین چیزی که باید در مورد آرایش برای عکسبرداری در آتلیه اصفهان به یاد داشته باشید این است که دوربین هرگز آرایش و رنگ آن را به اندازه کاملاً شاداب که در زندگی واقعی قابل مشاهده است، ثبت نمی کند بنابراین، بسیار مهم است که شما برای عکسبرداری آرایش بیشتری نسبت به بیرون رفتن و ظاهر زیبا در زندگی واقعی انجام دهید.

 حتی اگر می خواهید در عکس های خود ظاهری ظریف از آرایش داشته باشید، باز هم باید واقعاً در آرایش مورد استفاده خود اغراق کنید، زیرا از طریق دوربین به خوبی نشان داده نمی شود.تابش نور در اثر آرایش، شکل ظاهری را تغییر می دهد و باعث می شود تا از میزان واقعی آن کمتر چشمگیر به نظر برسد.

در این زمینه بهترین آرایشگر عروس اصفهان می تواند عالی ترین گزینه باشد. شما به عنوان یک عکاس می توانید در کلاس های آموزش میک آپ  شرکت کنید و نکات آرایشی را آموزش ببینید تا در صورت نیاز بتوانید به دلخواه سوژه های عکاسی خود را آرایش و یا حتی میکاپ ان ها را عوض کنید.

چه نوع آرایش برای عکاسی مناسب است

مطمئن شوید که آرایش موجود در مدل یا سوژه را تحت همان نوع نوری که قصد دارید برای روشن کردن عکس ها استفاده کنید اعمال کنید، یا ممکن است آرایش در تصاویر شما بسیار تیره یا سبک تر از آنچه در هنگام استفاده از آن به نظر می رسد باشد. بهترین نور برای استفاده از آرایش برای عکاسی نور طبیعی است، زیرا اگر آرایش در نور طبیعی خوب به نظر برسد، تقریباً در هر نور دیگری زیبا به نظر می رسد.

بیشتر نورهای فلش، برق الکترونیکی از نظر دمای رنگ به دمای رنگ نور طبیعی روز نزدیک است. بنابراین ، اگر در یک استودیو یا بیرون از منزل با فلش الکترونیکی عکس می گیرید ، بهترین گزینه شما استفاده از نور طبیعی برای آرایش برای عکسبرداری است.

بخاطر داشته باشید که کیفیت نور هنگام عکسبرداری نیز در ظاهر آرایش تأثیر خواهد داشت. نور بسیار نرم به صاف کردن جزئیات و بافت کمک می کند، در حالی که نور سخت یا جهت دار هرگونه جزئیات و بافت را در تصویر به ارمغان می آورد.

 این بدان معنی است که اگر قصد دارید از نور بیشتر جهت دار استفاده کنید (مانند نور جانبی) ، باید اطمینان حاصل کنید که پایه و کانسیلر به اندازه کافی پوشیده شده اند تا پوست سوژه صاف به نظر برسد ، حتی با نورپردازی برای ایجاد هرگونه بافت از نقص یا چین و چروک در پوست.

چشم ها

چشم ها در بیشتر عکس های پرتره نقطه کانونی هستند ، بنابراین باید مطمئن شوید که آرایش چشم ها را خیلی اغراق می کند ، بنابراین آنها بسیار خوب برجسته می شوند. هرچه رنگ آن جسورتر باشد ، چشمان شما مشخص تر می شوند. حتی اگر سوژه شما به طور معمول از ریمل مژه و خط چشم و قهوه ای خاکستری استفاده کند ، هنگام عکس گرفتن ، مشکی پررنگ به نظر می رسد. شما می خواهید از دو یا سه لایه ریمل استفاده کنید تا مطمئن شوید مژه های چشم در عکس قابل مشاهده هستند. علاوه بر این ، برای پر کردن ابرو از مداد ابرو استفاده کنید. ابروهای کامل در عکس بسیار بهتر از عکسهای بسیار نازک هستند. مخصوصاً برای افراد با موهای بور و رنگ روشن ، ابروها در عکس کاملاً خوب نشان داده نمی شوند مگر اینکه آنها را با مداد ابرو مشخص کنید.

محصولات پودر یا کرم؟

برای رژگونه ، هایلایتر و سایه چشم ، شما گزینه پودر یا محصولات کرم را دارید. برای عکاسانی که تازه شروع به یادگیری آرایش کرده اند ، پودر انتخاب بهتری است ، زیرا ترکیب آن نسبتاً آسان است. هنگامی که در ترکیب رنگ صورت تجربه ای کسب کردید ، می توانید محصولات کرم را آزمایش کنید ، که معمولاً پوشیدگی آنها کمی طولانی تر است ، اما برای اینکه رنگ به پوست آمیخته شود کار زیادی طول می کشد.

چه نوع آرایش برای عکاسی مناسب است

رعایت موارد بهداشتی و ایمن برای مدل شما

بهداشت را در عکسبرداری فراموش نکنید! اگر مرتباً برای عکس برداری از آرایش استفاده می کنید ، روی برس های آرایشی با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید، زیرا باید مرتباً برس ها را بشویید و ممکن است برس های ارزان تر بعد از چندین بار شستشو ریخته و از بین بروند. ریمل باید هر سه ماه تعویض شود ، حتی اگر خیلی کم استفاده شده باشد. تمام محصولات آرایشی دیگر باید هر شش تا نه ماه تعویض شوند، حتی اگر تا آن زمان تمام آن را مصرف نکرده باشید.

اگر هنگام عکاسی این نکات مربوط به آرایش را رعایت کنید، در نهایت با عکس هایی که تصاویر عالی و سوژه های شادی ایجاد می کنند ، به یک عکاس خوشحال خواهید رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *